از اینکه وقت خود را صرف تولید و فروش فایل های دیجیتال میکنید، متشکریم. کار در این حوزه برای هزاران طراح، فیلمساز و توسعه دهنده هم از نظر جذب مخاطب و هم از لحاظ مالی بازده مناسبی داشته است. ما به کار خود عشق میورزیم و به کاری که شما میکنید احترام میگذاریم و نهایت تلاشمان را برای ساخت بهترین و مناسبترین بستر برای بروز استعدادها و تواناییهای شما به کار خواهیم گرفت. توافق همکاری شما در دیجیمال طی شرایط زیر که هنگام ثبتنام به عنوان فروشنده / خریدار یا بازاریاب تأیید کردهاید انجام شده است.
کلیه کاربران، خریداران، فروشندگان و بازاریابان دیجیمال و کلیه اشخاص پس از تهیه هر یک از محصولات دیجیمال، موظف به رعایت کامل شرایط دیجیمال هستند. ماهیت این شرایط برای تضمین رعایت حقوق کاربران و تطابق با قوانین حاکم بر کشور است. این شرایط جامع و کامل نبوده و دیجیمال حق اضافه، حذف یا تغییر بندهای آن را در هر زمان و بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آنها در سایت https://di-gi-mall.ir برای خود محفوظ میدارد. هرگونه شکایت و گزارش در مورد تخطی کاربران از این شرایط میبایست از طریق فرم پشتیبانی به دیجی مال اعلام گردد.
خریدار: کسی است که بهعنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به خرید و پرداخت هزینه محصول مینماید.
فروشنده: کسی است که بهعنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به فروش یک محصول مینماید.
محصول: هر یک از محصولات ارائهشده توسط فروشندگان در دیجیمال
پنل فروشندگان: فضایی که دیجیمال به صورت برخط جهت بارگذاری محصولات و مدارک شناسایی در اختیار فروشنده قرار داده و فروشنده از این طریق این پنل میتواند فهرست محصولات خریداریشده یا منتشرشده خود را مشاهده و مدیریت کند. همچنین این پنل راه ارتباط اصلی و رسمی دیجیمال و فروشنده است.
سیستم پشتیبانی: فضایی که دیجیمال برای کلیه مکاتبات الکترونیکی با خریداران، فروشندگان، بازاریابان و سایر کاربران در اختیار خریدار و فروشنده گذاشته که کلیه مکاتبات در این سیستم ثبت و از طریق ایمیل قابلپیگیری است.
توضیحات محصول: اطلاعات کامل محصول و خدمات قابلارائه همراه با ویژگیها و محدودیتها و قیمتها بهنحویکه خریدار کاملاً آگاه گردد.
تحویل محصول: ارائه لینک دانلود محصول خریداریشده و یا ارائه دسترسی بر اساس فاکتور یا قرارداد بین خریدار و دیجیمال
کاربر وبسایت: کلیه اشخاصی که از سراسر دنیا وبسایت دیجیمال را مشاهده و مرور میکنند.
دیجیمال: سایت اینترنتی با آدرس https://di-gi-mall.ir که در این توافقنامه دیجیمال نامیده میشود.
هویت خریدار: خریدار شخصی حقیقی یا حقوقی است که مشخصات وی در پرتال کاربران وجود دارد.
هویت فروشنده: فروشنده شخصی حقیقی یا حقوقی است که مشخصات وی در پرتال کاربران وجود دارد و محصولات خریداریشده یا عرضهشده تحت حساب وی مدیریت میشود
برای حفظ حقوق قانونی خریداران، فروشندگان کلیه این کاربران موظف به ارائه اطلاعات هویتی خود به دیجیمال می باشند. ضمناً عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات مستقیماً برعهده ایشان خواهد بود. دیجیمال مسئولیتی در قبال کنترل صحت اطلاعات خریداران، فروشندگان یا بازاریابان ندارد.
خریدار، فروشنده اذعان مینماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائهشده و آدرسها و شماره تماس و امثالهم صحیح بوده و همواره در بروز نگهداشتن آنها در پرتال کاربران میکوشد. دیجیمال حق دارد هر زمان که نیاز به کنترل این اطلاعات داشته تصویر برابر اصل این اطلاعات را از ایشان دریافت نماید. دیجیمال حق دارد تا تکمیل اطلاعات صحیح و مستند نسبت به تعلیق سرویسدهی به خریدار، فروشنده یا بازاریاب اقدام نماید.
کلیه مسئولیتها و حقوق مرتبط با محصولات، بر عهده فروشنده به تنهائی میباشد.
روش ارتباطی مستند دیجیمال با خریدار، فروشنده آدرس ایمیل یا حساب کاربری است که در پرتال کاربران ثبتشده است و کلیه ارتباطات بهصورت پاسخ در پیامهای سیستم جامع تیکت است.
دیجیمال مسئولیتی نسبت به تبعات و خسارات وارد بر خریدار، فروشنده و بازاریابی که اطلاعات تماس تغییریافته خود را در حساب کاربری به ثبت نرسانده است ندارد.
تغییرات توافقنامه
توافقنامه استفاده از خدمات دیجیمال تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابلارائه دیجیمال و ازآنجاکه این قوانین و توافقات در سطح کشور و بینالملل بهطور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، دیجیمال حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ میداند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وبسایت دیجیمال در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمناً دیجیمال مسئولیتی نسبت به اطلاعرسانی نفربهنفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و خریدار، فروشنده میبایست موارد را عنداللزوم با مراجعه به وبسایت دیجیمال کنترل نماید.
تغییرات فنی
دیجیمال برای بهبود کیفیت خدمات حق انجام تغییرات فنی، سختافزاری، نرمافزاری یا شبکهای را در سرویسهای ارائهشده دارد. در مورد تغییراتی که سرویس خریدار، فروشنده را تحت تأثیر قرار میدهد دیجیمال موظف است تا یک ماه پس از اعمال تغییرات، مشکلات احتمالی پیشآمده را رفع کند. خریدار، فروشنده موظف هستند خود را با این تغییرات سازگار نمایند.
هرگاه به دلیل موارد ضروری، دیجیمال امکان اطلاعرسانی یا خدماتدهی را از دست بدهد و یا فوریتهای فنی این مجموعه را ناچار به این امر نماید مسئولیتی برای اطلاعرسانی زمان و نحوه تغییرات نخواهد داشت ضمناً خریدار، فروشنده به مالک سایت وکالت میدهد تا در زمان موردنیاز در جهت بهبود سطح کیفی سرویس اقدام به انجام فعالیتهای سختافزاری و نرمافزاری روی سرورهای دیجیمال نماید.
دیجیمال میتواند تا زمانی که اطلاعات کافی در مورد موارد مشکوک پیدا نکرده است، اقدامی برای تغییر در سفارش، محصول یا خدمات صورت ندهد.
پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، با آماده تحویل شدن محصول خریداریشده، لینک دانلود در حساب کاربری خریدار درج میشود. عدم دسترسی خریدار به لینک دانلود یا وجود مشکل در دانلود محصول، مانع تحویل محصول نمیگردد و خریدار ضمن اعلام مشکل در تیکت پشتیبانی، میباید حداقل ۷۲ ساعت منتظر بماند تا مشکل رفع شود و لینک سالم برای ایشان ارسال گردد.
کلیه سفارشهایی که وضعیت آنها به تکمیلشده تغییریافته باشد در اسرع وقت بهصورت فایلهای دانلودی در حساب کاربری خریدار قابلمشاهده و استفاده خواهند بود. در صورت بروز مشکلات فنی، حداکثر زمان تحویل لینکهای دانلود مربوط به سفارش ۷۲ ساعت کاری خواهد بود.
خریدار درصورتیکه در بازه زمانی حداکثر زمان تحویل، لینک محصول را دریافت ننماید موظف است حداکثر ۷ روز پس از پایان زمان تحویل مجاز، مراتب را توسط تیکت پشتیبانی، به بخش فروش دیجیمال اعلام نماید.
در صورت بروز شرایط ویژه فنی و یا محدودیتهایی که تحویل در زمان مقرر آن انجام نشود، دیجیمال مجاز به افزایش زمان تحویل سرویس تا ۲ برابر خواهد بود.
خریدار حق درخواست لغو سفارش خریداریشده را نخواهد داشت.
دیجیمال مسئولیتی در قبال عدم تطابق با نیاز و یا عدم استفاده خریدار از محصول خریداریشده و تحویلشده را ندارد.
در صورت وجود هرگونه مغایرت در توضیحات محصول و محصول ارائهشده به خریدار، خریدار موظف است مراتب را حداکثر یک روز پس از ثبت لینک دانلود در حساب کاربری ایشان به دیجیمال اعلام نماید و دیجیمال موظف است ضمن پیگیری مغایرت از فروشنده محصول، مراتب اصلاح را در اسرع وقت به عمل آورد و در عدم رفع مشکل، مسئولیت دیجیمال صرفاً کسر وجه محصول از حساب فروشنده، مسترد کردن وجه به خریدار (مطابق با منبع پرداخت وجه) و حذف سفارش از حساب کاربری خریدار خواهد بود.
بهطورکلی محیط اینترنت به همان میزان سایر محیطهای ارتباطی مانند پست، دورنگار و تلفن برای انتقال اطلاعات محرمانه امنیت دارد. در کلیه این محیطها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همین دلیل ضمن آنکه دیجیمال تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن برای نگهداری و تبادل اطلاعات بهصورت محرمانه مینماید، بااینحال از جانب احتیاط از خریداران، فروشندگان میخواهد که همیشه ارتباطات آنلاین اینترنتی خود را ناامن فرض نمایند. دیجیمال هیچگونه مسئولیتی در رابطه با امنیت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهای خود با جاهای دیگر را نمیپذیرد.
دیجیمال با تدابیر امنیتی خود مسئول حفظ امنیت پایه سرویسهای خود میباشد.
دیجیمال مسئولیتی نسبت به ضعف ایمنی ناشی از نرمافزارها، application ها و یا برنامههای مورداستفاده خریدار، فروشنده ندارد.
دیجیمال مسئولیتی نسبت به امنیت تبادل داده مابین خریدار و سرورهای بانکی ندارد.
دیجیمال مسئولیتی نسبت به در اختیار گرفتن کلمه عبور حساب کاربری خریدار، فروشنده توسط اشخاص ثالث ندارد.
دیجیمال موظف به رعایت محرمانگی کلیه دادههای موجود در حساب کاربری خریدار، فروشنده و بازاریاب میباشد و همچنین آن را در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد.
دیجیمال تلاش خود را برای حصول بالاترین سطح امنیت ممکن برای حساب کاربری خریداران، فروشندگان انجام میدهد ازاینرو دیجیمال نسبت به اموری که در حیطه مسئولیت خریدار، فروشنده، ازلحاظ نگهداری امنیت حساب خود میباشد مسئولیتی ندارد.
در صورت نیاز خریدار، فروشنده، جهت برطرف کردن مشکلات غیر مرتبط با وظایف دیجیمال، دیجیمال بنا به حجم کار مجاز به دریافت هزینه اضافه جهت رفع مشکل میباشد.
در صورت بروز اختلاف، جهت رفع اختلاف، خریدار، فروشنده موظف هستند بدواً نسبت به اعلام موضوع در تیکت پشتیبانی دیجیمال اقدام نمایند و در صورت عدم کسب پاسخ مناسب، نسبت به ارتباط با مالک دیجی مال اقدام نمایند تا موضوع مجدداً مورد رسیدگی واقع گردد. در صورت عدم حصول نتیجه پس از ۳۰ روز کاری، خریدار، فروشنده میتواند با تشکیل هیئت حل اختلاف موردتوافق طرفین، موضوع را موردبررسی و رسیدگی قرار دهند.
قوانین خریدار
سؤالات احتمالی در مورد محصولی که قصد خریدش را دارید، پیش از خرید و حتماً در دیدگاههای همان محصول مطرح کنید.
درخواستهای پشتیبانی برای محصول خریداریشده صرفاً میباید توسط سیستم تیکت دیجیمال به ثبت برسد.
بررسی دیدگاههای هر محصول، چگونگی پاسخگویی فروشنده به دیدگاه کاربران و زمان ارسال پاسخها میتواند معیار خوبی برای سنجش پشتیبانی فروشنده از محصول باشد. دیجیمال در قبال عدم پشتیبانی فروشندگان هیچ مسئولیتی ندارد.
تبصره: ذکر این نکته ضروری است که فروشندگان نیز ملزم به پشتیبانی ۲۴ ساعته یا شخصیسازی محصول برای خریداران نیستند و صرفاً پشتیبانی شامل مواردی است که محصول به فروش رفته دارای مشکل باشد.
پشتیبانی محصولات خریداریشده صرفاً توسط فروشندگان انجام خواهد شد و دیجیمال هیچگونه مسئولیتی در قبال ارائه پشتیبانی برای محصول ندارد.
پیش از خرید حتماً به کیفیت محصول، نظر سایر خریداران، دیدگاههای ارسالی کاربران، امتیاز کاربران، پیشنمایش آنلاین، توضیحات محصول و … دقت فرمایید.
امکان بازگشت وجه محصولات خریداریشده یا شارژهای انجامشده در کیف پول بههیچوجه وجود ندارد. پیش از اجرای هرگونه عملیات مالی تصمیم بگیرید.
محصول معیوب و همچنین محصولی که دارای مشکل باشد پس از تأیید کارشناسان دیجیمال و عدم رفع مشکل توسط فروشنده، از دیجی مال حذف خواهد شد.
تبصره: بازگشت وجه بهحساب کاربران (کاربرانی که صرفاً نسخه معیوب را خریداری کرده و نسخه سالم برای محصول در اختیار ایشان قرار نگرفته است) فقط بهصورت شارژ کیف پول انجامشده و کاربر میتواند محصول دیگری را از مارکت خریداری کند.
هرگونه تبلیغ محصول دیگر و بحث در مورد مارکت های دیگر و توهین به افراد دیگر در دیدگاه و تیکت پشتیبانی بلافاصله و بدون اخطار قبلی موجب مسدود شدن اکانت کاربری خواهد شد و موجودی حساب کاربر خاطی نیز بلوکهشده و حق هرگونه شکایت توسط کاربر سلب میشود.
فروش و پخش محصولات، در سایر مارکتها و سایتها ممنوع است و درصورتیکه ثابت شود محصول خریداریشده، توسط شما در سایر سایتها و شبکههای اجتماعی به فروش رفته یا بهصورت رایگان در اختیار سایر کاربران قرار دادهشده است و یا حتی مشخص شود کاربر با خرید یک نسخه، روی چندین سایت به استفاده از محصول میپردازد، دیجیمال این حق را دارد تا به نمایندگی از فروشنده محصول و در راستای حمایت از حقوق فروشندگان، دسترسی شما به نسخههای آتی محصول خریداریشده را متوقف و در صورت تکرار این عمل، حساب کاربری شما را مسدود کند.
دیجیمال هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. بااینحال در صورت بروز چنین مواردی نهایت تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد خواهیم کرد.
بروز هر یک از موارد فورس ماژور موجب تخطی خریداران از شرایط خدمات نخواهد شد و تحریم یا عدم امکان تبادل ارز از موارد فورس ماژور برای فروشندگان و دیجیمال خواهد بود. با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت دیجیمال، خریدار مواد توافقنامه و ضوابط دیجیمال را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد.
دیجیمال در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی خریدار مسئول بوده و فقط در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص موردتقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد.
خدمات دیجیمال به همان شکلی که هستند ارائه میشوند و هیچگونه تضمین صریح و ضمنی شامل آنها نمیگردد. ضمناً هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز خریدار بودن، بیعیب بودن، امنیت و … ارائه نمیشود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای دیجیمال که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار بوده و دیجیمال هیچگونه خسارتی بابت عملکرد محصولات ارائهشده به هر نحو نمیپردازد. دیجیمال تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن اطلاعات سایت شما) نخواهد بود.
سقف خسارات اثباتشده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع خدمات و محصولات، حداکثر معادل هزینه پرداختی آن محصول توسط خریدار بوده و دیجیمال هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت.
تغییرات توافقنامه
توافقنامه استفاده از خدمات دیجیمال تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابلارائه دیجیمال و ازآنجاکه این قوانین و توافقات در سطح کشور و بینالملل بهطور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، دیجینال حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ میداند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وبسایت دیجیمال در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمناً دیجیمال مسئولیتی نسبت به اطلاعرسانی نفربهنفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و خریدار میبایست موارد را عنداللزوم با مراجعه به وبسایت دیجیمال کنترل نماید.
در دیجی مال محصولاتی تأیید میشوند که یا خود شخص سازنده محصول باشد یا اگر محصول غیر ایرانی است نسخه اورجینال آن را خریداری کرده و شخصاً آن را فارسی و بومی نموده باشد.
درصورتیکه فروشنده فقط محصولات خود را در دیجی مال عرضه کند به ازای هر فروش محصول ۷۰٪ مبلغ فروش به وی تعلق میگیرد و ۳۰٪ باقیمانده بهعنوان سهم مشارکت به دیجیمال تعلق میگیرد. درصورتیکه فروشنده علاوه بر سایت دیجیمال یا سایت شخصی خود، محصول یا محصولاتی را در سایر مارکت ها یا سایتها نیز عرضه کند، حتی اگر آن محصول در دیجی مال توسط ایشان عرضه نشده باشد، ۲۰% از سهم مشارکت فروش کلیه محصولات وی کسر و سهم فروشنده از هر فروش ۵۰% خواهد بود.
تبصره: درصورتیکه فروشنده، عرضه محصول در سایر مارکت ها را اعلام نکند و پس از گذشت مدتی این امر برای مدیران دیجی مال مشخص شود دیجی مال حق دارد کلیه پرداختهای صورت گرفته به فروشنده را اصلاح کند و مابهالتفاوت مبالغ واریزی بر مبنای سهم مشارکت ۵۰% را از موجودی باقیمانده فروشنده کسر یا در صورت نداشتن موجودی کافی در حساب کاربری فروشنده، نسبت به دریافت مابهالتفاوت بهصورت نقدی و یا اعتباری اقدام کند و حق هرگونه اعتراض نسبت به این موضوع از فروشنده خاطی سلب میشود.
حداقل مبلغ تسویهحساب با فروشندگان ۱۵۰٫۰۰۰ تومان و مضربی از ۵۰٫۰۰۰ تومان است.
تبصره: تنها موجودی حاصل از فروش محصول، قابلبرداشت است و فروشندگان نمیتوانند با شارژ کیف پول خود، موجودی حساب را افزایش داده و درخواست برداشت وجه ارسال کنند. مبالغ شارژ شده به این منظور بههیچوجه قابل عودت نیست و فروشندگان عزیز میتوانند بااعتبار غیر نقدی خود به خرید از مارکت بپردازند.
تبصره: درصورتیکه فروشنده قصد داشته باشد همکاری خود را با دیجی مال خاتمه دهد میباید کلیه قوانین و شرایط مربوط به خاتمه همکاری را رعایت کند و تسویهحساب نهایی با فروشنده تابع قوانین مربوطه خواهد بود.
تسویهحساب با فروشندگان محدودیت تعدادی و زمانی نداشته و در صورت رسیدن به حداقل مبلغ تسویهحساب، ارسال درخواست تسویهحساب فعال خواهد بود.
تبصره: درخواستهای تسویهحساب میباید حداقل ۲ روز پیش از روز تسویهحساب ارسالشده باشند. در غیر این صورت تسویهحساب به اولین مرحله تسویه پس از گذشت این زمان موکول خواهد شد. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل در انجام پرداختها (اعم از وجود مشکلات در واحد مالی یا مشکلات در سایت و ….) دیجی مال این حق را دارد تا درخواستهای برداشت تأییدشده را با یک مرحله تأخیر اجرا نماید
تبصره: واریز مبالغ ثبتشده در درخواست وجه فروشندگان صرفاً به شماره شبای ثبتشده توسط فروشنده انجام میگیرد و فروشندگان فقط در شرایطی میتوانند درخواست وجه خود را ثبت کنند که قرارداد امضاشده را به همراه مدارک موردنیاز اعم از کپی پشت و روی کارت ملی فرد امضاکننده قرارداد، شماره تلفن ثابت و همراه، شمارهحساب، شماره کارت و شماره شبای حساب به نام فرد امضاکننده قرارداد در اختیار دیجی مال قرار داده و هویت ایشان در دیجیمال به ثبت رسیده باشد.
تبصره: چنانچه در هر زمان دیجی مال نتواند از روی اطلاعات دریافتی اعم از شماره تلفن ثابت و شماره تلفن همراه با فروشنده تماس بگیرد، مجاز است تأیید هویت فروشنده را به وضعیت معلق درآورد که در این شرایط فروشنده قادر به ثبت درخواست وجه نبوده و در صورت نیاز میباید کلیه مراحل تأیید هویت اعم از امضای قرارداد و ارسال مدارک را مجدداً طی و یا رفع نقص نماید.
مبلغ درخواستی فروشنده در تسویهحسابها هیچگونه سقفی ندارد و مطابق شرایط وضعشده فروشنده میتواند مبالغ بالای ۱۵۰٫۰۰۰ تومان را بهصورت مضربی از ۵۰٫۰۰۰ تومان ثبت کند.
تبصره: ثبت دو یا چند درخواست وجه همزمان امکانپذیر نیست و تا پیش از واریز شدن هریک از درخواستهای وجه فروشنده، امکان ثبت درخواست وجه مجدد وجود ندارد.
فروشنده با پذیرش این توافقنامه به دیجی مال این اجازه را میدهد مطابق سیاستهای بازاریابی، افزایش اعتماد خریداران و درنهایت افزایش فروش محصولات، محصولات فروشندگان را با تخفیف تا سقف ۲۵٪ در جشنوارهها و طرحهای تخفیفی خود عرضه نماید.
تبصره: تخفیفها بهصورت کد تخفیف و یا سایر روشهای تخفیفی روی قیمت اصلی محصول اعمال میگردد و محاسبه سهم دیجی مال و سهم فروشنده بر مبنای قیمت محصول پس از کسر مبلغ تخفیف انجام خواهد شد.
مدتزمان لازم برای تأیید محصولات شما به شرطی که کلیه اطلاعات و قوانین مندرج برای درج محصول در دیجی مال را رعایت کرده باشید، در حدود ۷۲ ساعت کاری است. همچنین در صورت عدمتأیید محصول نیز مدیران یا کارشناسان دیجی مال بهصورت تیکت این مورد را به شما اطلاع خواهند داد.
تبصره: در صورت بروز هرگونه مشکل فنی یا سایر مشکلات احتمالی دیگر ممکن است زمان تأیید محصولات افزایش یابد که در این صورت فروشنده مختار است درخواست لغو بررسی را در تیکت برای دیجی مال ارسال کند یا صبر کند تا مراحل بررسی محصول توسط کارشناسان دیجی مال انجام شود.
سعی کنید در توضیحات محصول کاملاً صادق باشید چون نسبت به نوشتههای خودتان باید پاسخگو بوده و به خریداران خدمات پشتیبانی ارائه دهید.
تبصره: چنانچه قابلیتی را در توضیحات درج کرده باشید و این قابلیت در محصول شما وجود نداشته باشد یا توضیحات شما مغایر با امکانات موجود در محصول باشد و خریداران نسبت به این مسئله اعتراضی داشته باشند دیجی مال حق دارد خرید را مسترد کند و ضمن کسر مبلغ واریزشده به موجودی فروشنده و بازگشت وجه خرید به خریدار، نسبت به کسر سهم مشارکت خود از حساب کاربری فروشنده اقدام کند و فروشنده نیز حق هرگونه اعتراض در این مورد را از خود سلب مینماید.
تبصره: هنگامیکه خریدار، محصولی را خریداری میکند حق دارد کپیرایت به نمایش درآمده در صفحاتی که برای عموم کاربران قابلمشاهده هستند را حذف کرده یا تغییر دهد. درصورتیکه محصولی کاملاً ایرانی بوده و سازنده اصرار بر حفظ کپیرایت محصول خود دارد میباید صراحتاً و بهطور کاملاً شفاف و برجسته این مورد را در توضیحات محصول خود درج کند و درصورتیکه حذف کپیرایت شامل هزینه میشود نیز باید هزینه را بهطور کاملاً شفاف و برجسته مشخص کرده باشد. در صورت عدم انجام هریک از این موارد دیجی مال میتواند به درخواست خریدار، خرید را مرجوع کرده و مطابق قوانین، مبلغ سفارش را از حساب فروشنده کسر و بهحساب خریدار بازگردانده و افزون بر آن سهم مشارکت خود را نیز از حساب فروشنده کسر نماید.
کلیه محصولات ارائهشده حتماً باید لایسنس قانونی برای فروش مجدد داشته باشند.
کلیه فروشندگان موظفاند حداکثر یک هفته بعد از ارائه بهروزرسانی مرتبط با محصول خود، از شرکت سازنده بهروزرسانی محصول را دریافت کرده و نسبت به آمادهسازی بسته بهروزرسانی شده در دیجی مال اقدام کنند، در غیر این صورت دیجی مال این حق را دارد تا بدون اطلاعرسانی به فروشنده فعلی، فروشنده جدیدی را برای محصول مشخص کند و یا محصول را از دیجی مال حذف یا آن را به حالت توقف فروش تغییر وضعیت دهد.
همچنین فروشندگان در این شرایط به دلیل بیتفاوتی نسبت به پشتیبانی و بهروزرسانی محصولات عرضهشده، حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت و درصورتیکه فروشنده جدیدی جایگزین محصول مربوطه شود، دیجی مال مجاز است با توجه به ضرر و زیانی که از جانب فروشنده قبلی متحمل میشود، در صورت نیاز فروشنده جدید، اطلاعاتی همچون فایل ترجمه زبان فارسی یا استایل راستچین شده را در اختیار فروشنده جدید قرار دهد. همچنین فروشنده جدید نیز موظف است از کلیه خریداران فروشنده قبلی پشتیبانی کند و بهصورت رایگان محصول خود را در اختیار کلیه خریداران پیشین نیز قرار دهد.
تبصره: درصورتیکه محصول ایرانی باشد به جهت رعایت حقوق طراح محصول، حق مالکیت محصول مربوطه صرفاً در اختیار فروشنده اولیه بوده و در صورت بروز مورد فوق، صرفاً محصول حذف یا به حالت توقف فروش تغییر وضعیت میدهد. در این شرایط فروشنده جدیدی جایگزین محصول نخواهد شد و اطلاعات محصول نیز در اختیار هیچ فردی قرار نخواهد گرفت.
تبصره: حق مالکیت محصولات غیر ایرانی/غیربومی که از سایر مارکت های جهانی تهیهشدهاند صرفاً در اختیار سازنده اصلی محصولات است و فروشندگانی که به هر نحو تغییراتی در محصول ایجاد کردهاند یا اصلاحاتی روی زبان فارسی آن انجام دادهاند حق هیچگونه اعتراض یا شکایتی در خصوص ارائه اطلاعات به فروشنده جدید ندارند و فارسی سازی یا انجام اصلاحات روی یک محصول هیچگونه حقی برای فروشنده ایجاد نمیکند. در این موارد دیجی مال مجاز است مطابق قوانین موجود که به امضای فروشنده رسیده است عمل کند و حق هرگونه اعتراض از فروشنده سلب میگردد.
قرار گرفتن محصول در قسمت محصولات ویژه بر اساس تعداد فروش، مقدار امتیاز (حداقل ۵ خرید موفق و ۵ امتیاز ۵ ستاره) و ارائه مطلوب پشتیبانی به خریداران و بهروزرسانی سریع و مطلوب محصولات است.
فروشنده موظف است در عنوان محصول فارسی سازی شده ارسالی حتماً از نام انگلیسی و اصلی قالب یا افزونه استفاده نماید، در غیر این صورت محصول ارسالی از حالت انتشار خارج میشود و درصورتیکه عدم درج نام محصول موجب شود تا محصول دیگری بهصورت تکراری در دیجی مال تأیید شود، پس از دریافت شکایت از سمت هریک از فروشندگان، محصولی روی دیجی مال باقی میماند که نام اصلی را در عنوان درج کرده باشد و صرفاً ثبت محصول پیش از محصول دیگر هیچ حق یا اولویتی در باقی ماندن روی دیجی مال را برای فروشنده ایجاد نمیکند.
درصورتیکه محصول ارسالی شما از سایتهای دیگر برداشتهشده باشد و یا نسخه Null شده محصول از راه غیرمجاز تهیهشده باشد و پس از بررسیهای کارشناسان این مورد مشخص شود، بلافاصله محصول ارسالی شما حذف و درصورتیکه محصول مربوطه فروشی داشته باشد وجه آن از حساب کاربری فروشنده کسر خواهد شد و فروشنده موظف است سهم مشارکت دیجی مال را نیز نقداً پرداخت کرده یا در صورت داشتن موجودی در حساب کاربری، معادل سهم مشارکت از حساب کاربری ایشان برداشت میگردد.
تبصره: مسئولیت فروش غیرمجاز محصولات ایرانی، کپی کردن از روی سایر محصولات ایرانی و پاسخگویی در برابر کلیه مجامع قانونی و حقوقی بر عهده فروشنده محصول است و دیجی مال هیچ مسئولیتی در قبال خطاهای شما نخواهد داشت.
تبصره: درصورتیکه فروشندهای نسبت به کپی محصول خود توسط فروشنده دیگر شکایتی داشته باشد میباید این شکایت را از مراجع قانونی پیگیری نماید و دیجی مال تنها در صورتی میتواند کپی شدن محصول را تأیید کند که بهطور واضح و کامل نشان-نام یا هرگونه شناسه هویتی دیگری از نام نویسنده اصلی یا طراح اصلی در محصول کپی شده نیز وجود داشته باشد. در غیر این صورت دیجی مال نمیتواند با مشاهده طرحهای مشابه یا زمان انتشار هریک از محصولات در میان شاکی و متشاکی قضاوتی انجام دهد. هرگونه اقدام از سمت دیجی مال صرفاً پس از ارائه حکم توسط مراجع قضایی خواهد بود.
ایجاد پیشنمایش آنلاین برای پوستهها و افزونهها هم فروش را افزایش میدهد و هم حس اعتماد کاربران به شما را افزایش میدهد، این مورد (ایجاد پیشنمایش آنلاین فارسی) برای تمامی پوستهها و افزونهها الزامی میباشد و فروشنده میباید پیشنمایش آنلاین را بهصورت اختصاصی ایجاد کرده باشد نه آنکه از پیشنمایش آنلاین سایر فروشندگان و سایتها استفاده کند .برای افزونهها در موارد خاص که دمو صرفاً به بخش مدیریتی وردپرس محدود میشود، ارائه تصاویر کامل از محیط افزونه یا ویدئوی آموزشی و کامل بلامانع است.
تبصره: کلیه تصاویر و محتوای مورداستفاده در پیشنمایش آنلاین میباید با توجه به قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران بوده باشد و در صورت عدم رعایت این موارد، مسئولیت هرگونه عواقب احتمالی بر عهده فروشنده محصول است. همچنین در صورت مشاهده مغایرت محتوا با قوانین جمهوری اسلامی ایران، پیشنمایش حذف و فروش محصول تا رفع مشکل متوقف میگردد.
درصورتیکه فروشنده بهدرستی محصول خود را پشتیبانی نکند (شامل پاسخگویی به تیکتها، بهروزرسانی محصول، رفع مشکلاتی همچون پیشنمایش آنلاین فارسی یا فایل آپلودی و ….) با تقاضای درخواست وجه وی موافقت نمیشود و در صورت تکرار عدم پشتیبانی، وجوه حاصل از فروش محصول از حساب فروشنده کسر میشود.
تبصره: سیستم جامع پشتیبانی توسط تیکت در دیجی مال راهاندازی شده است و پیش از اجرای درخواستهای واریز وجه فروشندگان، تیکتهای ایشان و کیفیت پاسخدهی به خریداران مورد ارزیابی قرار میگیرد، چنانچه فروشندهای تیکتهای باز داشته باشد یا تیکتهای پاسخدادهشده و بستهشده از پاسخ مناسبی برخوردار نبوده و نتوانسته باشند رضایت خریداران را کسب کنند، درخواست وجههای ایشان در وضعیت معلق باقی خواهد ماند.
پاسخگویی به خریداران در سیستم جامع پشتیبانی توسط تیکت دیجی مال الزامی بوده و فروشندگان نمیتوانند با استناد به پشتیبانی در سرویسهای شخصی خود، تیکتهای ارسالی در دیجی مال را بیپاسخ رها کنند. همچنین فروشندگان حق ندارند پاسخگویی به تیکتهای دریافتی را منوط به ثبت مجدد درخواست در سیستمهای پشتیبانی مستقل و خارج از دیجی مال نمایند و هرگونه انتقال خریداران به سایتهایی خارج از دیجی مال جهت دریافت خدمات پشتیبانی و بهروزرسانی نیز ممنوع است.
هرگونه تبلیغ و یا لینک دادن به سایتهای دیگر در بین توضیحات یک محصول و تیکت پشتیبانی موجب حذف آن محصول از دیجی مال شده و در صورت تکرار چنین مواردی فروشنده جریمه نقدی خواهد شد.
اگر دو محصول غیر ایرانی یکسان توسط دو فروشنده مختلف بهصورت همزمان ارائه شود، اولویت با فروشندهای خواهد بود که Purchase Code داشته باشد و همچنین آخرین نسخه از آن محصول را در اختیار داشته باشد. تأیید هویت فروشنده و تأیید اصالت اورجینال بودن محصول به روشهای انحصاری دیجی مال انجام میشود و فروشندگان در صورت بروز شرایط موظف به همکاری با دیجی مال خواهند بود.
تبصره: چنانچه در هر زمان، کارشناسان دیجی مال نیازمند تأیید اصالت خرید نسخه اورجینال محصول توسط فروشندگان باشند، فروشنده موظف است همکاری لازم را با دیجی مال داشته باشد و در صورت عدم همکاری یا عدم توانایی در تأیید اصالت خرید خود، این حق را به دیجی مال میدهد تا ضمن توقف فروش محصول یا واگذاری محصول به فروشنده جدید، میزان خسارت وارده به دیجی مال و خریداران را نیز به تعداد فروش محصول، پرداخت نماید.
برای پوستههای ایرانی ارائه پنل تنظیمات پوسته الزامی است و کلیه پوستههای ایرانی میباید علاوه بر فایل پوسته و افزونههای موردنیاز، از فایل بسته نصبی آسان جهت راهاندازی سایت همانند دموی فارسی نیز بهرهمند باشند.
تمامی فایلها و امکانات لازم برای محصول باید در پکیج خریداریشده موجود باشد و اگر فروشنده برای دریافت فایلها، کاربران را به صفحهای دیگر (و شبکههای اجتماعی مانند کانال تلگرام) هدایت کند تخلف محسوب میشود.
قوانین و ضوابط مرتبط با خاتمه همکاری فروشنده با دیجی مال
فروشندگان موظف به پشتیبانی از خریداران هستند و چنانچه در هر زمان تصمیم به قطع همکاری با دیجی مال را بگیرند یا قصد عدم ارائه هریک از محصولات در دیجی مال را داشته باشند میباید حداقل به مدت ۶ ماه از آخرین فروش هریک از محصولات، نسبت به ارائه خدمات پشتیبانی از طریق سیستم تیکت پشتیبانی دیجی مال اقدام نمایند و درحد مطلوب و مطابق با قوانین دیجی مال (پاسخگویی جهت رفع مشکل در حداکثر ۴۸ ساعت کاری پس از ثبت تیکت خریدار) از خریداران قبلی محصول پشتیبانی کنند چنانچه این پشتیبانی صورت نگیرد و به شایستگی و مطابق با قوانین دیجی مال نباشد، حق شکایت از فروشنده برای دیجی مال محفوظ است و دیجی مال میتواند نسبت به بازپسگیری وجوه پرداختی به فروشنده از طریق مراجع قضایی اقدام کند.
تبصره: فروشندگان موظف هستند حداقل به مدت ۶ ماه در صورت انتشار نسخههای بهروزرسانی شده از محصول نیز نسخه بهروزرسانی شده را در دیجی مال ارائه کنند و در صورت عدم بهروزرسانی محصول، دیجی مال این حق را دارد تا وجوه پرداختی خریداران را مرجوع کرده و به ازای هر مورد مرجوعی، نسب به کسر سهم مشارکت خود از موجودی فروشنده نیز اقدام نماید.
تبصره: از اعلام درخواست قطع همکاری توسط فروشنده، کل موجودی حساب فروشنده برای مدت حداقل ۶ ماه مسدود میشود و پسازآن درصورتیکه فروشنده قوانین مربوط به خاتمه همکاری را رعایت کرده باشد کلیه مبالغ موجود در حساب کاربری بهحساب ایشان واریز میگردد. درصورتیکه فروشنده در ارائه هریک از خدمات به خریداران کوتاهی کند یا خلاف قوانین عمل نماید، دیجی مال حق دارد موجودی حساب فروشنده را تا زمان رفع مشکلات مسدود ساخته و در صورت عدم همکاری مناسب علاوه بر عدم واریز موجودی، نسبت به دریافت خسارت وارده به دیجی مال و خریداران، از فروشنده غرامت دریافت کند.
تبصره: انجام هرگونه کارها و رفتارهای غیرحرفهای توسط فروشندگان پس از قطع همکاری با دیجی مال جرم تلقی شده و هرگونه فعالیتی که بهنوعی موجب سلب اعتماد کاربران از دیجی مال شود یا ایجاد هرگونه شایعهپراکنی و … جرم تلقی شده و دیجی مال میتواند در صورت مشاهده هریک از این موارد (حتی موارد جزئی) از فروشنده و فرد خاطی شکایت کرده و ادعای خسارت نماید.
درصورتیکه فروشنده جدیدی به هر دلیل اعم از قطع همکاری فروشنده قبلی یا عدم بهروزرسانی و پشتیبانی مناسب توسط فروشنده قبلی، جایگزین فروشنده یک محصول شود، دیجی مال مجاز است با توجه به ضرر و زیانی که از جانب فروشنده قبلی متحمل میشود، در صورت نیاز فروشنده جدید، اطلاعاتی همچون فایل ترجمه زبان فارسی یا استایل راستچین شده را در اختیار فروشنده جدید قرار دهد.
همچنین فروشنده جدید نیز موظف است از کلیه خریداران فروشنده قبلی پشتیبانی کند و بهصورت رایگان محصول خود را در اختیار کلیه خریداران پیشین نیز قرار دهد. تصمیمگیری در ارائه اطلاعات به فروشنده جدید صرفاً در اختیار دیجی مال است و فروشنده جدید یا فروشنده قبلی حق هیچگونه اعتراضی نسبت به سیاستهای دیجی مال را ندارند. (فروشنده جدید میباید همچون سایر فروشندگان فایل محصول ارائهشده را بهصورت اورجینال از منابع اصلی خریداری کرده باشد و توضیحات، تصاویر و پیشنمایش آنلاین فارسی را بهصورت اختصاصی ایجاد کرده باشد)
دیجی مال هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. بااینحال در صورت بروز چنین مواردی نهایت تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد خواهیم کرد.
بروز هر یک از موارد فورس ماژور موجب تخطی فروشندگان از شرایط فروش نخواهد شد و تحریم یا عدم امکان تبادل ارز از موارد فورس ماژور برای فروشندگان و دیجی مال خواهد بود.
با ارسال درخواست تبدیل عضویت به فروشنده، فروشندگان مواد توافقنامه و ضوابط دیجی مال را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از فروشنده وجود ندارد. دیجی مال در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی فروشنده مسئول بوده و فقط در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص موردتقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد.
خدمات دیجی مال به همان شکلی که هستند ارائه میشوند و هیچگونه تضمین صریح و ضمنی شامل آنها نمیگردد. ضمناً هیچگونه ضمانتی مانند به فروش رفتن محصول، تبلیغ محصول در سایر سایتهای مرتبط با دیجی مال و یا معرفی محصول در سایر سایتها ارائه نمیشود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای دیجی مال که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار بوده و دیجی مال هیچگونه خسارتی بابت عملکرد محصولات ارائهشده به هر نحو نمیپردازد.
دیجی مال تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند لو رفتن اطلاعات ورود بهحساب کاربری شما) نخواهد بود.
سقف خسارات اثباتشده توسط مرجع رفع اختلاف به فروشنده برای هریک از انواع خدمات و محصولات، حداکثر معادل هزینه یکبار خرید محصول مطابق باقیمت مندرج در دیجی مال بوده و دیجیمال هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت.
در صورت بروز مشکلات غیرقابلشناسایی یا مشکلات فنی، دیجی مال نهایت تلاش خود را برای رفع مشکل در اسرع وقت و در کوتاهترین زمان ممکن انجام خواهد داد. در این میان چنانچه بخشی از اطلاعات محصولات یا فروشندگان در اختیار افراد سودجو قرار گیرد، با توجه به بروز مشکل خارج از اختیارات دیجی مال، فروشنده حق اعتراض ندارد و دیجی مال به نمایندگی از فروشندگان نهایت تلاش خود را برای بازپسگیری حقوق و خسارت احتمالی وارده به فروشندگان را از جانب افراد سودجو به انجام خواهد رساند. قابلذکر است در شرایط بروز مشکلات، رفع مشکل و مسدودسازی دسترسی افراد سودجو در اولین اولویت کاری قرار دارد.
تغییرات توافقنامه
توافقنامه فروش محصول در دیجی مال تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابلارائه دیجی مال و ازآنجاکه این قوانین و توافقات در سطح کشور و بینالملل بهطور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، دیجی مال حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ میداند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وبسایت دیجی مال در دسترس عموم قرار خواهد داد.
ضمناً دیجی مال مسئولیتی نسبت به اطلاعرسانی نفربهنفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و فروشنده میبایست موارد را عنداللزوم با مراجعه به وبسایت دیجی مال کنترل نماید.
فروشنده ضمن امضای تمام صفحات این قرارداد، موظف است همواره از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وبسایت دیجی مال، تغییرات احتمالی و الحاقیهای آتی را رصد کرده و در صورت عدم موافقت با هریک از تغییرات توافقنامه (حداکثر تا ۲۴ ساعت) درخواست خود را مبنی بر قطع همکاری برای دیجی مال ارسال کند و عدم انجام این کار پس از ۲۴ ساعت بهمنزله قبول کلیه مفاد و تغییرات است.
حل اختلاف
تمامی دعاوی و ابهامات و اختلافات و یا تفسیر که در ارتباط با موضوع قرارداد و انجام وظایف مطرح میشود و طرفین نتوانند موضوع را ظرف مدت ۳۰ روز کاری از زمان طرح حلوفصل کنند، موضوع به داور ارجاع داده خواهد شد. داور نظر خود را بر اساس این قرارداد و اسناد ضمیمه و قوانین موضوعه صادر خواهد نمود، رأی داور قطعی و لازمالاجرا خواهد بود. مال
آخرین دیدگاهها